duminică, 4 octombrie 2009

CLUJ...pazea ca vin :D

Mai stiti melodia postat anterior? Ei bine, inca n-am scapat de ea...in sensul bun. O tot fredonez de ieri, de cand am auzit-o prima data. Rezultat?
Vreau in Cluj.
Cat mai repede, fara gropi sau garnituri de tren sarite de pe sine si cu ceva banuti din oficiu. Nu am mai vazut Clujul din clasa a 6-a, momentan fiind in anul 1 de master. Vreau sa revad turnul din gradina botanica unde am adus si eu imbunatatiri la gaura facuta intr-o grinda de sus din cauza scarilor prea inalte. Vreau sa merg in ceainarii si in localuri cu muzica buna (rock, folk). Vreau poze de la belvedere, de pe strazi si din timpul noptii. Vreau povesti, plimbari fara tinta prin oras, vazut oameni faini. Ce mai, sangele apa nu se face asa ca am nevoie de Ardeal. Am plecat din Ardeal de 2 saptamani si deja am palpitatii doar la gandul ca voi redescoperi un loc de acolo.

So, care ce idei si recomandari are in legatura cu plecarea si sejurul meu la Cluj? :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?