miercuri, 18 noiembrie 2009

Am probleme


Recunosc.

Pot manca foarte linistita si cu pofta in timp ce ma uit la un episod din Bones, sau un documentar despre disectii si alte cele. Dar nu ma pot uita la poze care surprind accidente auto.

Mereu mi-au placut cei doi soferi ai casei pentru felul cum conduc: tata conduce prudent si respectand regulile de circulatie si la fel conducea si bunicul si pana in ziua de azi am mai gasit un singur om care conduce asa: Cata.

Ei bine, eu nu am carnet de conducere si nici nu intentionez sa-mi iau. Locuiesc in Timisoara, tramvaie exista, mersul cu pejosul e frumos, troleibuze sunt, nu vreau carnet. Nu vreau nu pentru ca nu as respecta regulile, dar fiind ardeleanca ma trezesc Doamne feri ca vrea unu sa dea mana cu mine prin parbriz pentru ca eu merg incet si respect regulile. Nu multumesc. Putem da mana si stand fata in fata pe trotuar, fara masini.

Daca mi-as lua totusi o masina atunci mi-as lua un SAAB. Este una dintre masinile standard in materie de siguranta, caroserie speciala etc. Si mai e si SUEDEZA :D.

Ma ingrozesc soselele din Romania, soferii care conduc ingrozitor de imprudent (daca esti idiot din nastere fii idiot pe pielea ta dar nu ma supune pe mine la experimente criminalistice ulterioare), ma ingrozeste politia care nu impune nici un pic de respect, de legi nici nu mai vorbesc.

Oricum voi fi din nou criticata ca nu am incredere bla bla, dar asta e: momentan Romania nu e sigura din punctul de vedere al circulatiei si multe altele pe langa, din pacate. Evident ca nu sunt patrioata cand zic ca vreau in Seuedia sau Finlanda dar sa fim seriosi si sa nu comparam circulatia de la noi cu ce e la ei. Mica diferenta : Volvo, Saab si Dacia. Plus drumuri. Plus amende usturatoare. Plus corectitudine.

Atata am de spus. Drum bun.

P.S. *sursa poza Transfagarasanul e cel mai bun drum din Romania. Pana si cei de la Top Gear au spus ca e cel mai bun drum din lume. Pacat ca e doar unul singur in tara asta. Of.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?