marți, 10 noiembrie 2009

Dalai Lama....de 10 ori


Dalai Lama de 10 ori....si inca de 10 ori...si tot nimic. M-am trezit azi prost, cu capul aproape de covor. Nici macar cu el in perna. Se pare ca am facut echilibristica in somn. Si la trezire i-am mai tras si un picior canapelei, sa simta si ea ca eu m-am trezit. Adica, wtf? se trezeste zeitatea suprema a casei si nu stie nimeni? Na, ia de aici un picior ca sa scot niste onomatopee pe gura si sa auda si vecinii.

Dalai Lama...tot nimic. @#%&~!! (Aici erau niste injuraturi ardelenesti. Cenzurat pentru vecini ca sunt in etate si nu vreau sa faca atac de epilepsie). Azi n-am chef de nimic. Oficial, universul nu e user friendly azi. Bine bine, cu mine e universul user friendly doar cand il provoc si invoc puteri supreme gen: "Daca nu iese asa e vai si amar de gaurile tale negre si andromede. Nu vrei sa simti bocancul meu zburand in gaura ta neagra. Pe cuvant de valkyrie." Incheiat citatul de 2 ori.

Ciocolata belgiana. Yam-yam...molf molf molf...arsuri pe gat? haa? De cand? Si eu abia acum aflu? Iar intru in divort cu vocea? Cu laringele sunt in proces de cativa ani dar acum si amigdalele? jap miere. Na. Sa vezi cum se trateaza cazurile astea in ardeal. Rest my case.

Dalai Lama de 10 ori...si inca de 10...oh, what the bip...gus-fra-baaaa si ceai negru. Fara zig si zen.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?