duminică, 1 noiembrie 2009

Fost-am si Valkyrie








A trecut si Halloween-ul si pot spune ca m-am distrat cum n-am facut-o de mult timp. Fara vin rosu sau prigat de piersici (cativa oameni stiu care e faza cu prigatul :))). Am fost cu o gasca nebuna in Dublin, dupa care ne-am mutat cazarma in Beer&Bricks, unde pot spune sincer ca mi-a placut mai mult pentru simplu motiv ca nu era mult fum si puteam respira cu ambii plamani, laudata fie aerisirea de acolo.

In alta ordine de idei am lucrat la ideea de costum vreo 2 zile, cu mari intreruperi pentru mancare, somn si vizionat filme :P. Ce a iesit se poate admira mai sus. Ideea de baza e ca am avut de toate in grup: cowboy, karatist, scolarite, pictor, constructor, buburuza, medic, vaduva neagra, suporter, colombo, snob, indian, diavolita, varcolac etc.

Si a iesit o nebunie placuta.
pozele :D de pe la Tomata, Dan si Corina.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?