miercuri, 4 noiembrie 2009

Fuuuuug...


Weekend-ul asta care la mine incepe maine, plec. Ma duc la Orastie, cuibusorul meu si dupa aceea la A. Vlaicu, adevarat colt de rai pentru mine. Desi Timisoara e locul unde mi-am petrecut vacantele din copilarie, mai nou apar momentele cand abia astept sa plec "acasa", desi am buletin de Timisoara. Vreau liniste. Vreau racoare, frig chiar. Vreau atunci cand ma trezesc dimineata si ma uit pe geam sa vad in stanga Sureanu, in dreapta Metaliferii si campul si daca merg 5 minute pe camp sa vad lacul Sumustau. Vreau sa stau in curte tolanita pe iarba care a mai ramas si sa ma joc cu cainele meu. Simt nevoia sa imi incarc bateriile. Vreau sa ma simt iar fata aia in jurul careia graviteaza toti. Sa simt iar spiritul militar si sa rad cand imi dau seama cat de mult mi s-a imprimat in caracter. Vreau sa ma joc noaptea cu lanterna prin frunzele nucilor de la zeci de metri distanta. Vreau, vreau, vreau....M-am saturat sa tot fac. Mai si vreau.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?