luni, 23 noiembrie 2009

Just visiting this planet...


Tineri care nu au fost lasati sa voteze, care au stat in frig ore intregi, fraude electorale, pomeni si cadouri din partea anumitor candidati, rezultate provizorii care imi fac scarba...

Doar atat putem?

E trist in cazul asta. Well, sa aud acuma pe unul care comenteaza cand zic ca vreau in Suedia sau Finlanda. Uite de-asta vreau. Pentru ca nu suntem in stare ca popor sa ne trezim naibii o data din impresia ca noi punem coada la pruna si orice conducator care vine e cel mai fantastic. Nu, nu sunt fantastici. Sunt jalnici, toti. Nu au programe de guvernare dar vin cu acuze la adresa celorlalti. Fura voturi in loc sa convinga cu dovezi solide oamenii ca merita sa primeasca o stampila pe buletinul de vot.

Am fost azi sa votez si cei din sectie s-au uitat la mine ca la extraterestru cand au vazut ca am buletinul plin de stickere de la voturi din anii anteriori. Da, e normal sa votez desi am doar 22 de ani. E dreptul meu. Vreau sa vad ca se schimba ceva pe aici, dar pe cuvantul meu ca deja ma satur. Daca nici in urmatorii 2 ani nu se remediaza situatia in tara asta plec din ea si ma intorc in momentul in care pot eu schimba ceva, mai mult decat pot acum.

Toti se plang ca tinerii pleaca din tara. La ce altceva se asteapta, daca atunci cand tinerii vor sa-si exercite dreptul dat de constitutie nu sunt lasati?

M-am convins: trebuie schimbat imnul. Fara "desteapta-te romane din somnul cel de moarte"...ar trebui sa fie "las-o ba ca mere-asa", ca oricum nu facem decat sa ne complacem in situatia asta proasta in loc sa gasim solutii viabile. Au fost intocmite dosare penale si sunt cercetati oameni pentru frauda electorala. Eu le-as face dosare penale conducatorilor lor, pentru ca sa fim seriosi, nu se apuca Maria din deal sa fraudeze daca nu are ordine de sus si motive solide.

Acum chiar m-am enervat si pentru turul 2 dau cu banul daca sa merg la vot sau nu.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Todo, nu rezolvi nimic plecând. Nu rezolvi mai nimic nici dacă intri în politică.
Dar lucrurile se pot schimba, de jos în sus.

TODO spunea...

Horia, plec eventual sa fac bani sa pot veni aici sa schimb ceva mai mult. Pana atunci, incerc sa schimb ceva prin proiectele pe care le fac. Poate, poate mai misca ceva:).

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?