sâmbătă, 21 noiembrie 2009

LET THERE BE...KARAOKE :))

Abia m-am intors de la o sesiune de karaoke si vreau inapoi :)).
Btw, un big Btw, OVI ROCKS!!!! :D E prima data cand il aud, constienta fiind de personalitatea lui, ca e posibil sa-l fi auzit si alta data si sa nu fi avut habar cine e :D. A mai fost acompaniat de pe margine de catre Corina si Cata.

Am fost la karaoke invitata de oameni faini tare, nu zic nume ca e confidential. Nu de alta dar sa nu se afle de la cine am furat un fular pentru cateva ore :P, fular cu care de altfel am o legatura stransa acuma. Cand vin si pozele va arat. Rasete, glume, poze, dansul pinguinului, meneaito (astea 2 sunt legende deja), pusca si cureaua lata (ca sa ma simt si eu bine ca deh, is ardeleanca :D), pusca si cureaua lata pe tema politica (parodie cantata tare bine de nuistiuexactnumeledareblond) si "In umbra marelui urs" cantata la gramada pe scena. Ce-a iesit va puteti imagina si singuri.

Pacat ca nu aveau Amy Macdonald- this is the life. Vroiam si eu sa cant dar asta e, data viitoare imi afisez "talentul".

Pana atunci, noapte faina si cand mai auziti ca se organizeaza karaoke la cantina Poli din complex, join in. O sa fie legen....wait for it...daryy :)).

P.S. Cata, nu am uitat de leapsa dar nu mai pot gandi bine la ora asta. Am doar dansul pinguinului in minte :P.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?