duminică, 8 noiembrie 2009

m-am intors


Behold little Odin :D. Sunt foarte mandra de el, mai ales ca a reusit sa supravietuiasca in depozitul Postei Romane pana m-am hotarat eu sa-l duc la Orastie. Sa creasca mare si frumos.

Pe de alta parte, azi la ora 15 in Funky este Schimb de carti. Evident ca voi merge. Si da, pentru Tomata am un anunt: O ADUC !! :D

Pe de alta alta parte urasc Timisoara cand ploua fix dupa lucrari la tevi si alte chestii prin pamant. Lucratorii inca n-au invatat ca atunci cand termini lucrarea, locul cu pricina unde ai dat cu sapa ar trebui sa arate cat mai aproape de cum era inainte. Nu cu cratere, nu cu gropi, nu cu transee. Ca vine o persoana ca mine cu pretentii ca traieste in Timisoara si va baga si va scoate de nu stiti de ce va apuca tusea cand beti apa.

Pe de a 4-a parte vreau inapoi la Orastie. Inca nu m-am saturat de locul ala. Vreau sa mai lenevesc un pic pe acolo fara telefoane, mailuri si proiecte de facut. :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?