marți, 5 ianuarie 2010

Ce ciudatenii dom'le? Astea sunt minunatii!

Am gasit una bucata leapsa la Cata si ca orice viking adevarat am luat-o direct, fara negocieri. Bine, si-a bagat coada un pic si sugestia lui Richie.

In ordinea inversa de pe tricou, iata-le:

1--Mananc telemea de 2 ori pe zi. Daca nu mai am atunci e zi de doliu.

2--Nu mi-e frica de operatii, sange, ace si alte cele. Am fost operata pe viu si cand vad disectii sau operatii pot manca linistita.

3--Devin irascibila daca mi se imprumuta/ pierd/ uita pe te miri unde pixurile. Colectia mea de pixuri trebuie sa ramana intacta.

4--Scriu in mai multe agende in aceeasi perioada. Fiecare e cu segmentul ei de piata.

5--La Orastie incep sa cobor scarile de la fiecare etaj cu un anumit picior. Daca cumva incurc un picior, imi dau imediat seama ca nu e cel care trebuie pe acea treapta.

6--Schimb literele unui cuvant intre ele, in minte. Exemplu: fericire= reficife

7--Am o obsesie cu spalatul, mai ales pe maini. Ma spal foarte des. Mostenire de la mama care e chimista.

8--Citesc carti din aproape orice domeniu si retin cele mai ciudate detalii. In clasa a 10-a stiam pe de rost reteta otravii familiei Borgia.

9--Mi se mai spune "ochi de vultur"

10--Pot sa citesc in somn si sa imi amintesc ce am citit cand ma trezesc, desi cercetatorii sustin ca nu e posibil.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?