sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Hit and run

Asa cum ii sade bine unui viking (asta-s eu), leapsa Hit and run a fost primita de la Richie si va fi onorata rapid, ca sa prind autocarul spre Orastie in timp util :D.

1.Write a bad thing that happened to you in the last week: inca ma uimeste ipocrizia unor oameni si jignirile gratuite adresate celor care au insemnat in trecut ceva. M-am enervat cum n-am mai facut-o de mult timp si a fost nevoie de o iesire in Irish cu bloggerii, 10 sudalme in gand, tunetele lui Thor coborate pe Timisoara si 2 discutii ca sa revin la starea Dalai Lama.
2. Write a good thing that happened to you in the last week: am fost la Sherlock Holmes cu niste oameni tare faini (Horia si Raka) si presimt o mini-echipa formata pt filme viitoare.
3. Write a resume about the last book you read: inca mai citesc. 2 carti. in acelasi timp. Karaoke capitalism si Extrem de tare si incredibil de aproape. faine. interesante. revin.
4. A good thought, now, for holidays: Rudolph the rednose reindeer...lalala....Raka, nu ma mai certa pe tema asta :D.
5. The person your forward your Hit and Run: Dam cu ciocanul si anuntam: Horia, Ovi si Marius.

2 comentarii:

Tomata cu scufita spunea...

Oh, abia astept sa termini Extrem de tare. :P Ii o carte asa frumoasa. Eu, in schimb, nu mai am nici un chef sa deschid o carte. stiu, blasfemie. da' ori e cartea inceputa anul trecut de vina, ori... am simtit nevoia unei pauze de la lectura. weird... sper sa-mi treaca.

Anonim spunea...

Până învață Blogger trackback...
http://blogu.lu/horica/2010/da-i-și-fugi/

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?