marți, 14 septembrie 2010

Promovare ca la DOMO...

...rar mai gasesti.

Zilele trecute am ajuns cu o prietena la un magazin DOMO. Cuvant cheie: frigider. Pana la finalul vizitei cuvantul cheie s-a schimbat brusc si iremediabil.

Am studiat noi frigiderele prezente in incapere o perioada buna de timp, pana am decretat ca fiind viitorul ei frigider, prietena mea trebuie sa decida singura. Asa ca am plecat spre sectiunea cu laptop-uri si camere foto.

Nici nu fac bine doi pasi cand zaresc pe un perete, frumos agatate mascotele magazinelor DOMO: cainele DO si pisica MO. Ma uit la ele, zic ca nu vad bine. Ma mai uit o data...la fel.

Erau doua tipuri de mascote: micute, la 8 lei si mari, cu punga tot la 8 lei.

Intreb care e diferenta, vanzatoarele se uita la mine, eu decid ca vreau mascota mare cu punga. Mi se ofera doua exemplare, cainele si pisica. Ma uit la caine, simpatic, pufos...ma uit la pisica...mno, aici probleme. Avea ochii in asa fel asezati incat unul privea estul si celalalt vestul.

Cer explicatii, daca toate pisicile sunt asa si apare momentul caderii bombei:
- Normal ca asa sunt toate, ca noi suntem oligofreni.
- Cum?! Poftim?! (Ma uitam la vanzatoare ca la piramida.)
- Pai da, ca asta e imaginea pe care o sugeram cumparatorului, ca suntem oligofreni, noi nu suntem normali.

Serios? Nu zau...Cum v-ati dat seama? Pai cu asa parere a oamenilor care lucreaza acolo nici nu ma mir ca mi s-a schimbat brusc cuvantul zilei din frigider in oligofren....

Si asa va ramane o perioada...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?