luni, 1 noiembrie 2010

Scuturi pe pereti---Daos club

Pe principiul "eu tot ultima aflu chestii" (nu se aplica mereu, doar mai des), saptamana trecuta (e luni deja) am ajuns si eu in Club Daos. Am trecut de mai multe ori pe langa el, admiram usa de lemn cu manerele de fier cu forme frumoase si cam atat. Niciodata nu am avut timp sa intru.

Vineri insa, in timpul unei discutii cu un amic, a fost mentionat si clubul. Mi s-a parut interesant locul, mai ales ca ideea ce s-a format era ca e club cu muzica rock, mult lemn si spatiu mare...lucruri minunate din punctul meu de vedere.

Cum nici nu ma simteam prea bine, in urma discutiei cu amicul respectiv am decis sa mergem seara pana acolo. Pe la ora 9 intram pe usa iar primul lucru observat e ca se afla la nivelul solului. Stiu, suna ciudat, dar eu imi imaginam ca trebuie sa cobor la subsol, avand in vedere cate localuri sunt in Timisoara prin subsolurile cladirilor. Deci, nivelul solului, +1 punct.

Aspect...aici recunosc ca de cum am intrat in sala ma asteptam sa vad ceva razboinici la mese...Scuturi pe pereti, lemn masiv din abundenta, busteni pe pereti, iluminat redus, caramida. Cum am o afinitate pentru locurile cu mult lemn, mi-a placut din prima. Plus ca scuturile imi aminteau de cele vazute la Dac Fest, anul acesta.


Spatiu....mult spatiu...si nu simt ca imi sufla cineva in ceafa. Stiu, cand mergi in localuri trebuie sa te obisnuiesti cu ideea ca nu ai atata loc ca acasa, dar eu am o problema cu spatiul personal: vreau sa fie mare. Bine, in ajutorul pastrarii acestui spatiu mare vine si mobilierul, care e din lemn masiv si pozitionat in asa fel incat sa nu fie nevoie sa te iei in brate cu cei de la masa vecina.


Aerul...ei bine, aerul e respirabil, chiar si cand sunt toate mesele pline. Stiu ca se datoreaza si marimii si  inaltimii incaperii, nu doar ventilatiei, dar nu conteaza. Nu ma sufoc cu fum dupa o ora si nu sunt nevoita sa plec cum am patit in multe alte locuri. Am eu o relatie mai speciala cu aerul, dar faptul ca nu e perdea de fum (bine, aici nu intra momentele cand sunt concerte si e sala arhiplina) a fost apreciat si de alte persoane.


Muzica...predominant rock...concerte rock, folk, D'n'B, indie, punk si alte genuri...sincera sa fiu, cand am fost eu acolo era seara rock, adica exact pe gustul meu.

Preturi si personal...preturi mici, dar sincera sa fiu nu mai tin minte decat ca 9 lei sunt 40 ml vodka Absolut cu o cola si 3.8 lei e un ceai...cat despre servire...ei bine, daca ceri un ceai dureaza vreo 10 minute, nu jumatate de ora si in general orice ceri ajunge rapid pe masa in fata ta...chiar si un cocktail inventat ad-hoc, pentru ca in seara aia eram om cu nevoi speciale :D. Asa ca da, puteti spune ce probleme aveti si sa se gaseasca sau inventeze o bautura pentru voi. Oamenii care lucreaza acolo sunt foarte sociabili... stiu, "asa trebuie sa fie"...ei bine, nu musai...am fost in foarte multe locuri unde am fost servita in cel mai acru mod posibil, lucru ce aici nu se intampla.

Concluzia trasa dupa 2 vizite a fost ca devine rapid localul meu preferat. Aspectele pozitive nu le-am observat doar eu, ci si alti prieteni care dupa prima vizita acolo au spus ca vor reveni.

Mai multe informatii, orar, adresa si poze (pe langa cele din acest post), gasiti pe pagina de Facebook.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?