miercuri, 7 octombrie 2009

vikingi si cursuri

Da. Sunt intr-un nou episod nordic. Aia inseamna la mine ca invat limba suedeza, ma uit la filme gen Beowulf, orice rocker imi pare viking si orice lucru tind sa-l compar cu viata si mitologia scandinavilor :D.

Nu e prima data cand apare aceasta perioada. Ea exista din vremuri preistorice, pe scurt, de cand eram mica. Intotdeauna am avut ceva cu vikingii, samuraii si piratii...E vina cartilor citite: carti despre vikingi, Shogun si Calea samuraiului astazi pentru nebunia cu samuraii si Capitanul Blood pentru pirati.

Tin sa se consemneze faptul ca nu eu sunt de vina ci parintii mei care m-au incurajat sa citesc orice gen de carte, sa-mi imbogatesc cunostintele generale si care m-au impiedicat sa devin iubitoare de plimbari prin mall sau cumparaturi de posete Vuitton :D.

Asa ca iata-ma mare increzatoare in fortele proprii incercand sa invat suedeza bine in 6 luni-1 an ca mai apoi sa pot merge in excursie in Suedia.

Pana atunci insa, ma delectez cu o carte primita de la richie, "Zei americani", sfanta-i fie inspiratia si pe viitor, ca mare noroc am avut cu acea carte azi la curs. Evident ca e cu zei nordici, asa prin partile esentiale.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?