miercuri, 7 octombrie 2009

leapsa :)

Am primit de la richie o leapsa pe care o prezint aici...intre 2 pagini citite din cartea cu vikingi :P.

1. Ce vârstă ţi-ai da dacă nu ai şti câţi ani ai?
Eu mi-as da vreo 20, la ghisee la banca mi se cere buletinul pe motiv ca as avea vreo 17, iar varsta mea reala e 22.

2. Ce e mai rău: să eşuezi sau să nu încerci?
La mine e sa nu incerc, cu esuarile fiind deja obisnuita avand o mica insula proprietate personala undeva departe :)

3. Dacă viaţa e atât de scurtă, de ce facem multe lucruri care nu ne plac?
Pentru ca uneori gandim ca incercandu-le destul de mult ne vor placea in final.

4. Când ţi se pare că s-a vorbit şi s-a făcut totul, ţi se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut?
La mine e complicat...eu fac ambele lucruri la fel de mult, uneori prea mult

5. Dacă moneda naţională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?
In momentul de fata as fi milionara. Devine un pic suspecta afirmatia, acum ca am scris-o :)).La mine in minte suna altfel.

6. Care este lucrul pe care ai vrea să îl vezi cel mai mult schimbat la oameni?
Mintea

7. Faci ceea ce ai visat că faci, sau faci ceea ce faci pentru că împrejurările te-au adus aici?
Imprejurarile m-au adus aici dar momentan fac ce am visat ca voi face la varsta asta.

8. Dacă media de viaţă ar fi de doar 40 de ani, ţi-ai trăi viaţa diferit?
Nu. Sigur nu as incerca sa urc iar in turnul cel mare din Sibiu. O incercare a fost de ajuns.

9. Eşti mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau lucrurile care trebuie?
Fac lucrurile care trebuie, cum trebuie, in viziunea mea :D.

10. Dacă ar fi să oferi un singur sfat unui copil despre viaţă, care ar fi acela?
Nu te stresa, orice ar fi.

11. Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?
Geniu fericit se poate :D?

12. Ce-ai alege între a pierde amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil să mai ai amintiri de acum înainte?
As alege sa le pastrez pe cele vechi si sa imi fac si altele noi. Daca nu se poate asta, inventez eu o cale sa se poata :P.

13. Îţi mai aduci aminte de momentul acela de acum 5 ani când erai extrem de nervos şi nefericit? Mai are vreo importanţă acum?
Era si acum 5 ani si acum 3 ani si anul trecut. Evident ca nu mai conteaza, acum posed anticorpi sanatosi :D.

14. Care este cea mai frumoasă amintire de-a ta din copilărie? Ce o face atât de specială?
Cand m-a dus bunicul in spate la spitalul copiilor si eu i-am spus ca la intoarcere il duc eu pe el.

15. Dacă ai câştiga un milion de dolari, ai renunţa la ceea ce faci acum?
Evident. As avea bani de excursii si carti....multe carti...aa si un Canon :)

16. Când a fost ultima oară când te-ai aruncat cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deşi toţi te sfătuiau să nu încerci?
La inceputul anului. Dar a iesit tot cum am vrut eu. Adica bine :D.

17. Când a fost ultima oară când ţi-ai auzit sunetul propriei respiraţii?
Acum cateva nopti cand am fost trezita de telefon la ora 03:30 si nu am mai putut adormi.

18. Care e lucrul pe care ţi l-ai dorit întotdeauna să îl faci şi încă nu l-ai făcut? Ce te opreşte?
Sa calatoresc in Suedia, Japonia, Canada, Franta si Finlanda. Banii, evident. Sau mai bine zis, lipsa lor.

19. Care e lucrul pe care îl faci mai bine decât toţi ceilalţi pe care îi cunoşti?
Invat limbi straine exotice, repede. Si inca niste lucruri.

Sa mearga la Adina si Hugzzy .

Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?