marți, 27 octombrie 2009

Oops


Am incurcat-o...
Peste o saptamana cel mai probabil va fi Schimb de carti si eu nu am terminat nici macar prima carte. Pai,normal, daca in loc sa citesc seara inainte de culcare eu o citesc cand mananc, cand sunt la cursuri, pun etichete, iau notite, scriu in agenda aferenta mitologiei si citesc si articole din wikipedia in legatura cu zeii din carte (Zei americani de Neil Gaiman).
In ritmul asta o termin la sfantul asteapta :((.
E vina domnului Gaiman pentru ca s-a gandit sa apeleze la zeii nordici. El nu stie ca ma pasioneaza mitologia nordica? Putea sa ma intrebe, sa schimbe zeii si sa ma scuteasca in felu asta de suferinta de a o citi repede pe ultima suta de metri.
Oricum am aflat din surse sigure ca si altii sunt in situatii asemanatoare asa ca ma consolez cu gandul ca nu sunt singura.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?