miercuri, 16 decembrie 2009

Inginerii nostri cei de toate zilele

Cum poate suna o idee buna daca o spui sub efectul ciocolatii milka (nu, de data asta nu eu am mancat ciocolata si nici nu am invelit-o in staniol :P). Sa spunem ca discutia a avut loc intre 3 oameni: pers. 1, 2 si 3. Scopul e prezentarea unei strangeri de haine pentru oameni nevoiasi. Scop nobil. Prezentare genial de amuzanta. Sa incepem.

Pers 1: Strang haine.
Pers 2: Ca n-ai acasa :)).
Pers 1: Nu asa trebuia sa sune :)). Reformulez. Ai ceva haine de dat?
Pers 2: Jos. :))
Pers 1: Stai ca nici asa nu trebuia sa sune :)).
Pers 3: Ok, hai sa incercam altfel.
Pers 1: Ok. Cate haine ai?
Pers 3: :)) 3
Pers 1: Ok, nu iese cum trebuie :)).
Pers 3: Eu nu pot sa dau ca am doar 3 haine acasa :)).
Pers 1, 2: :))

Mda, asa se face treaba cu ingineri :)). Astept cu interes bataia cu bulgari de maine. Presimt niste strategii de se topeste zapada pana facem noi fortificatiile si lovim adversarul:)).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?