miercuri, 16 decembrie 2009

Zapada, munte, Yeti

Acum o zi, adica ieri, am fost la studiat noua masinuta Skoda Yeti. Multumesc in primul rand Tomatei ca m-a pescuit de la mall, si cu o intarziere de vreo ora am ajuns si noi la reprezentanta. Ceilalti participanti deja se delectasera cu masinile Audi. Am ajuns in mijlocul prezentarii Service-ului Audi, unde sincera sa fiu, cred ca tata era mai potrivit sa fie acolo. Dupa aceea am ajuns la Skoda :D. Sau mai bine zis Skode, ca erau mai multe.

Atmosfera de sezon ca, deh, bradutii si globurile de acolo nu stateau doar asa de doru lelii in sediu :P. Am descoperit ca pot dormi lejeer in Skoda Superb in portbagaj, el fiind foarte mare si eu fiind mica :D.
Dupa ce am invartit masinile pe toate partile caroseriei si nu numai, am trecut la noua Skoda Yeti. M-am indragostit iremediabil de spatele ei. Superb design dupa parerea si gustul meu. La partea din fata am o mica problema cand privesc capota. Am impresia ca e un trapez, dar asta e doar un aspect minor. Interiorul e ok, loc mult, oglinda retrovizoare superba :D. Nu, serios acuma, chiar imi place cum arata oglinda :P.



Am facut poze masinutei si am intorso pe toate partile si concluzia finala a fost tot aceea ca e o masina pe care mi-as cumpara-o fara probleme :). Design ok, spatiu ok, airbag-uri multe (mon amour :D) plus mascota minunata Yeti, pe care Creata o s-o primeasca ori de Craciun, ori dupa. Facem cheta.

Multumim frumos lui Marian pentru aprovizionarea cu cafea, agende, suc si informatii.
De asemenea, vreau sa multumesc lui Lexu pt ca mi-a carat plasa cat timp eu eram ocupata cu bulgareala :D si lui Cata evident, pt ca e soferul meu oficial in Timisoara :D.

Articol scris pentru “Un Weekend cu Yeti”, concurs organizat de Porsche Timişoara – Dealer Skoda în Timişoara şi Tweetmeet.ro


P.S. Pozele mi-au fost date de Dan DeCe, pentru ca ale mele nu pot fi accesate din cauza unei probleme cu cardul de la telefon. Am incercat de vreo 8 ori sa le scot. Nu vor inca. Multumesc frumos pentru acestea. Din cate stiu mi le-au facut Dan si Creata, eu fiind prea ocupata cu studiatul masinii :D.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?