luni, 25 ianuarie 2010

Dalai Lama e mort...inlocuit cu GeekMeet 24

Starea mea "Dalai Lama" a decedat mortal. Declar nula orice incercare de readucere la viata.

Good-bye dragile mele zile calme, insorite, pline cu filme si carti, muzica din belsug si somn cat cuprinde. Azi am decretata ca nu se mai poate asa. O saptamana a fost de ajuns ca sa ma atace neuronal stilul asta de viata. Nu il mai vreau.

Simt ca ma sting ca o tigara daca mai stau fara sa fac cel putin 4 chestii diferite in fiecare zi (mancatul, somnul, spalatul nu se pun).

Asa ca am alcatuit un nou plan de atac. Cuprinde niste chestii interesante, unele utile deja, altele nu prea, dar care isi pot dezvalui utilitatea pe viitor.

Pe langa aceste lucruri m-am hotarat sa merg la Pitching pentru geek Meet 24. Am mai fost la evenimente interesante in Cafe D'arc, ca sa nu mai zic de proiecte interesante gazduite de Incubatorul de Afaceri.

Mai precis am tras eu concluzia ca nu strica sa fiu si eu pe acolo, ca doar sunt om cu idei (nu toate implementabile sau care se incadreaza in tiparele acceptate de societatea conservatoare, dar te mai uiti?).

Sunt sigura ca voi gasi ceva de adaugat, comentat, imbunatatit la proiectele prezentate, mai ales ca proiectele prezentate se vor a fi de folos ONG-urilor si ma gandeam ca poate pot veni cu ceva sugestii legate de problemele din acest domeniu.

Cu alte cuvinte, duminica aceasta ma gasiti de la ora 14 in Cafe D'arc.
Inscrierile se fac aici.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?