marți, 23 februarie 2010

This is not good....


Nope, nu e deloc bine...Vine vara....Ceea ce la mine se traduce prin perioada din an in care devin mai constienta de faptul ca am si eu hormoni. Care hormoni o cam iau razna de cum vine caldura.

Nu va ganditi ca am perioade de "calduri" sau alte cele. Nope. Dar ma apuca subit cheful de plimbari, de cele mai multe ori pe seara sau noaptea. Fiind un viking mic si gingas, nu pot face plimbari la ora 3 noaptea cand ma apuca pe mine hormoneala, asa ca ies pe balcon. Vecinii mei probabil cred ca m-am apucat de fumat, la cat de des ies mai nou pe balcon. E atat de racoare si bine, plus copacii din fata balconului, ce mai, o minunatie nocturna.

Pe langa cheful de plimbari, ca hormoneala sa fie completa, ma invaluie fluturasii, sau libelulele, sau soimii sau ce-or mai fi si astia. Adica am parte de o chestie care in trecut imi facea bine si ma trezesc instant ca n-o mai vreau veci si vreau alta noua. Evident ca numita "chestie" are 2 picioare, dar astea deja sunt detalii.

Anyway, am chef de plimbari, am chef de ceaiuri bune, am chef de povesti si am chef de toate astea alaturi de oameni faini.  Toate acuma, cand am mult de lucru (singura metoda prin care creierul meu da randament maxim), carti de citit, filme de vazut, oameni cu care sa stau la povesti, informatii interesante la cursuri.

Pe langa astea, m-a mai apucat si mai tare nebunia cu scandinavii. Da, da, stiu, sunt viking cu probleme. Nu conteaza asta. Ideea e ca sunt vreo 3 actori suedezi care ma fac sa am chef de plimbari noaptea prin Suedia si toti sunt din aceeasi familie :)). Fanteziile cu oameni pe care nu ii cunosti personal sunt cele mai faine. N-ai probleme de genul: te intalnesti cu ei personal si iti aduci aminte de visul amuzant de azi-noapte exact cand ei iti vorbesc de un lucru extrem de serios(situatie ipotetica inventata pe moment). Cool, nu?

Sezonul cand eu nu dorm noaptea, sezonul cand imi apar tot felul de idei traznite (doar sunt omul cu ideile, ce pisici!!), sezonul cand o sa inot de cateva ori pe saptamana e aici.

Nope, nu e deloc bine ce se intampla, dar ce faine sunt noptile de vara.

2 comentarii:

ionutu spunea...

îţi place deci de vampirul Eric.. ;)

Todo spunea...

@ionutu: imi place...mi se pare singurul vampir realist dintr-un film/serial...he doesn't give a crap...restul sunt infatisati ca niste lesinati romantici....sa fim seriosi...vorbim de vampiri nu de fat frumos :).

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?