joi, 4 martie 2010

GeekMeet 24--ramasitele

Daca tot sunt intr-o mini-vacanta, ar fi o idee buna sa scriu cu ce am ramas eu in urma proiectului numit GeekMeet 245, adica ramasitele.

Alaturi de Cristina, Horia, Raka, Codruta, Andreea, Lia, Kristine am lucrat la proiectu Smart Student, o aplicatie ce doreste sa ajute studentii in organizarea orarului zilnic, a evenimentelor, examenelor, notelor si notitelor de la cursuri. Cum Cristina si cu mine am venit cu ideea de proiect, noi am fost si cele care ne-am ocupat in final de nume, slogan si texte.

Acum hai sa spun ce a mers bine la proiect din punctul meu de vedere:
-designul: Lia a terminat designul in mai putin de o zi, ceea ce a fost bine.
-partea de colaborare din a doua zi :D: dupa ora 13 toata lumea lucra impreuna si la foc automat


Ce nu a mers chiar cum ar fi trebuit la proiect:

-colaborarea intre cei din echipa in prima zi: dupa ce s-au impartit task-urile, fiecare a avut tendinta sa faca ce are de facut, fara prea multe implicatii ale celorlalti
-se putea organiza geekmeet-ul in alta saptamana, avand in vedere evenimentul caritabil care a avut loc in acelasi timp, ce a dus la intarzieri si lipsa ulterioara completa a unor oameni
-nu am reusit sa avem la sfarsit gata toate featurile pe care ni le-am propus

In final am ramas cu ideea ca si fetele pot face repede un design, programa cu Horia :P, testa (Cristina e perfecta si ca tester, nu doar ca PR), texte sau alte lucruri necesare.

Desi echipa noastra a fost "echipa fetelor", sa nu-i uitam pe Horia (tin sa-i multumesc inca o data pe aceasta cale pentru ca a fost providerul meu de net si muzica) si pe  Raka, cei doi oameni cxare incercau sa balanseze un pic stilul fetelor.

La editia aceasta de GeekMeet, parere foarte buna au facut membrii tuturor echipelor care comunicau unii cu altii, stateau la povesti in pauze, se vizitau si nu lua proiectele ca pe ceva strict secret. Daca cineva avea nevoie de ajutor atunci ceilalti in ajutau, chiar daca erau echipe diferite. Locatia, spatiul incapator si mancarea au fost de asemenea un plus, mai ales partea de cola, cafea, redbull, combinate cu kfc, pizza si portocale. A fost un cocktail de energie.

 Am reusit cu ocazia acestui proiect sa fiu cea mai geek dintr-un bar, in beer&brick fiind singura care statea cu  netbook-ul pe masa si lucra la texte :D. Sincera sa fiu, abia astept sa vad ce idei  vor fi propuse pentru a doua editie, pe care o asteptam cu totii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?