miercuri, 28 aprilie 2010

Masini vs. Avioane

Ieri am dat peste o poezie care in copilarie imi placea tare mult: "Trei romante pentru mai tarziu--I. Romanta automobilului" de Ion Minulescu.

Probabil unii o stiti, e romanta unde se infoaie in pene un automobil ca in final sa i se dea cu tifla de catre aeroplan :P. (Cei care nu o stiti deja o puteti gasi aici ).

Vazand zilele trecute leapsa cu garajul de vis, unde toata lumea a prezentat masini, mi-am dat seama ca eu compar masinile cu avioanele sau elicopterele...E un "defect" dobandit de la bunicul meu, care imi povestea vrute si nevrute despre avioane, portanta, aerodinamica si lupte (traiasca strategia si tactica :P).

Sa incepem asadar...

Locul I--VOLVO vs F-22 RAPTOR


Motivatia:... Am pus doar un exemplu de Volvo, dar poate fi oricare dintre XC 60, 70, 80, 90 sau S60. Toate la mine sunt pe aceeasi treapta cu F-22. La partea de siguranta, unde Volvo sta foarte bine, avem aceste date in legatura cu F-22, unde sta si el bine.

Design:...sa fim seriosi...conform reclamei la salam (cam nelalocul ei) "eu asta visez, asta pictez"...ce mai, arata genial amandoua (din punctul meu de vedere, ca o neinitiata si viking ce sunt)

Cu alte cuvinte, Volvo si F-22 la mine sunt LOVEMARKS :D


Locul II--LAMBORGHINI DIABLO vs B-2 STEALTH BOMBER

Motivatie: Trebuie?

Au acelsai stil cubist, plus ca avionul e considerat nedetectabil (doar considerat, da?) iar Lamborghini-ul la cat e de rapid poti zice ca tot greu de vazut e pe sosea.

Nu luam in considerare preturile si disponibilitatea ca atunci o dam in chestii emo. Ne putem totusi imagina cum ar arata un un cocalar in amandoua...probabil Stealth-ul ar fi doborat pe motive de "securitate sonora nationala" iar Lamborghini-ul ar fi oprit prin furarea rotilor...si a portierelor...si a ce mai vrea muschiu' lui de cocalar ca doar baia trebuie redecorata o data la 5 luni...

Locul III-- SAAB 9-3 CONVERTIBLE vs F-18 HORNET


Motivatie: Iubirile mele din tinerete...Saab pt ca e de "acasa" si F-18 pentru ca aveam pe usa ditamai posterul cu el cand eram in liceu.

Cu Saab-ul as merge la mare si cu F-18 as merge la munte. Fiecare cu peisajul potrivit. La Saab vecinii probabil s-ar uita de parca vad o omleta, iar la F-18 cum se uitau batranii de la tara la primele trenuri. 

Locul IV-- BMW INDIVIDUAL 6 CONVERTIBLE vs EUROFIGHTER EF-2000 TYPHOON

Motivatie: Sunt doua exemple de tehnica europeana aproape perfecta plus ca e interesant sa compari munca britanicilor cu a nemtilor... 

Cum orice om "cu valoarea lui, valoarea lui" are ori Audi, ori BMW, probabil ar aparea un pic de probleme de personalitate cand ar vedea ca nu are bani pentru Eurofighter, ca doar dusmanii ar muri mai usor cu rachete.


Locul V-- VOLKSWAGEN BEETLE vs MD 500 E


Motivatie: Asta e alegere de fata, evident. Forma asemenatoare (mi s-a parut mai draguta varianta decapotabila la Beetle, dar varianta normala seamana la forma cu elicopterul).

Probabil astea doua le-as folosi pentru deplasare la Bucuresti: sunt mici, se "parcheaza" usor si nu creeaza ambuteiaje.

Daca eu compar masinile cu avioanele si elicopterele sa vedem ce comparatii fac urmatorii: Clawd, Camytzi, Anda, Ionut.

Poate compara mancarea cu apartamentele sau veiozele cu buretii de baie...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?