marți, 4 mai 2010

Post cu pisici in calduri...

Eu sunt o mare iubitoare de caini si uneori imi plac si pisicile de la bunici. In numar magic de...3 (surprinzator, stiu): Charlie Chaplin, Pusica, Buflea. Buflea este mama celor doua animalute nazdravane.

Nazdravane in zilele bune, ca in alea rele sunt gasca teribila a supereroilor combinata cu armata rosie si F.B.I.: se catara pe vie si de acolo in varful acoperisului, dorm in flori, pe crengi, pe caine, pe unde apuca, se transforma in Tarzan cand vad o perdea, fugaresc soareci, fluturi, bondari si alte lighioane, mai altoiesc un pic cainele (care e ditamai dulaul descendent de lup din padure) si altele.

Te apuca pandaliile cand ii vezi cu cata pofta se joaca, se tavalesc si miauna. Daca nu esti iubitor de pisici (ca mine) ai o singura solutie: pleci din curte. Daca nu faci asta ajungi fara voia ta sa le smotocesti, sa le fugaresti, sa te lasi fugarit (se mai intampla) si sa le faci sute de poze. Deh, o pisica poate dormi doar in vreo 1000 de feluri si toate trebuie memorate pe card.

Na bun. Acum cateva saptamani am cunoscut si eu o vedeta din online, pe numele ei miorlaiesc, Alya. 
Nu prea stiam eu cum s-o iau prin invaluire, cum sa ma port cu ea, dat fiind lucrurile mentionate anterior. Ne studiam reciproc, m-a mirosit (reciproca nu s-a produs decat involuntar cand m-am trezit cu o coada pe langa fata...incercam s-o mut de pe un scaun) si la un moment dat a considerat ca trebuie marcat teritoriul, aka piciorul meu.

Asa ca si-a lua avant, a sarit si 'tui bipu ei de viata (s-a speriat si ea de strigat) s-a infipt voiniceste cu ghearele in coapsele mele. Teritoriu testat, pus X pentru atestare documentara, confirmat calitatea si altele.

Asta a fost perioada calma.

Perioada agitata s-a soldat cu calduri. La ea. Caldurile ei fata de mine. Cum apaream in peisaj uita de toti masculii din casa (n-are motani dar are masculi...patasti, nu poti avea de toate). Incepea sa se frece de mine (mai ceva decat ma pisiceam eu pe langa tata cand vroiam un Rotring cu tus negru pentru desen), mieuna (sa stie toti ca sunt "luata"...de ea, fireste) si lua pozitia de atac (atacul putin probabil al meu): cap pe podea, fund sus si coada la o parte.

No, acum eu am inteles ca e in calduri, dar sa faci asta cand apare o tipa prin jur e cam ciudat. Nu stiu ce pisici de feromoni eman eu, dar din spusele stapanilor, asta se intampla mai mult cand eram eu acolo. Si la o intensitate mai mare.

Macar am aflat ca daca ii zic sa stea jos ia pozitia "de baza"...oare cu cate tipe functioneaza la fel?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?