sâmbătă, 25 septembrie 2010

Dac Fest 2010-ziua 2

Avand in vedere faptul ca ieri am avut treaba si am ratat cu gratie prima zi a festivalului, azi am recuperat. Cu alte cuvinte, la ora 10 jumate eram in drum spre festival.

Primele ore au fost acaparate cu succes de intrecerea intre Aparatorii Cetatilor – Trofeul „Sica de Aur”. Cu alte cuvinte am asistat la probele de: aruncarea sulitei, tras cu arcul, aruncarea bolovanului, trasul frânghiei, aruncarea ciomagului, taierea busteanului, bratul de fier.


La probe am ras copios, parte din cauza prezentatorului, parte din cauza concurentilor care au reusit sa binedispuna publicul. Public care nu a ramas dator si ba ii incuraja, ba le dadea indicatii in timpul probelor.


Dupa terminarea intrecerilor, terminare pe care noi am prins-o doar auditiv, ca eram in cautare de mancare, a inceput partea cea mai placuta pentru mine si unul din lucrurile pe care le asteptam cu nerabdare: trasul cu arcul. Practica minunata avand in vedere informatiile primite si sfaturile de la membrii echipei nationale de tir cu arcul. 


Dupa ce am tras cu arcul si am aruncat cu sulita, cu cea din urma gratios in pamant, am ajuns si la prezentarea dacilor, cu obiceiuri, echipament de lupta si istoric, moment precedat de muzica buna.


Dupa prezentare a inceput simularea conflictului armat dintre daci si romani. Lupta serioasa avand in vedere ca s-au luptat, au incendiat lucruri si in final unii s-au ales cu cateva rani.


Finalul nu l-am prins pentru ca am avut lucruri de rezolvat in Orastie, dar detaliile si pozele le voi avea maine.


Concluzii: pentru o prima editie, organizarea a fost fara probleme, tot timpul m-am simtit implicata in ceva, chiar si in momentele in care doar stateam si mancam (cumva tot auzeam ceva interesant, ceva informatii interesante), activitatiile au fost faine (cineva tot iti dadea un sfat despre cum sa tragi cu arcul sau cum sa arunci eficient sulita), prezentarea dacilor si romanilor precum si lupta dintre cele doua tabere au facut ca ziua de azi sa fie una foarte reusita.


Si acum poze. (dupa ce primesc si restul pozelor voi anunta unde pot fi vazute)




















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?