vineri, 29 iulie 2011

Timisoara la maturitate

Azi e zi mare....dupa 7 luni in care n-am postat nimic, scriu pe blog, scriu de la serviciu si scriu despre ideea de cunoastere a unui oras: Prin Timisoara Noastra.

Acum 7 luni m-am trezit pe ultima suta de metri cu studentia (nu chiar, ca a fost master, dar la majoritatea tot asa pare) si cu loc de munca (inca procesez datele si incerc sa ma obisnuiesc cu statul indecent de mult la calculator). Dupa toate astea, ca sa simt si eu ca e vara si iz de vacanta, am ocazia sa vad si eu ce inseamna sa vizitezi Timisoara cu oameni care stiu mai multe despre ea decat am aflat eu in 24 de ani de cand o vizitez.

Nu stiu sa spun prea multe despre istoria Timisoarei...Multe detalii s-au pierdut de-a lungul timpului. Cele mai vii amintiri din primele dati cand am ajuns aici sunt cele in care ma plimbam cu bunicii prin Parcul Botanic sau cele in care bunicul imi explica istoria urmelor de gloante din cladiri. Acum vreau sa o vizitez la maturitate si sa aflu informatii pe care in copilarie poate le-am dat la o parte. O voi descoperi cu ochi un pic mai prinsi deseori in detaliile inutile ale vietii, dar la fel de doritori de informatii noi.

Anul acesta am fost mini ghid in Timisoara pentru doi oameni minunati (ordinea e alfabetica, oricum nu-i pot plasa pe locuri diferite) Sorin Grumazescu si Mihai Stanescu. Primul este plin de energie iar al doilea emana un calm incredibil. Exact genul de oameni pe care ii intalnesti in Timisoara la tot pasul: plini de energie pe strazi, intr-o plimbare continua cu bicicletele sau jucandu-se cu un frisbee pe iarba din Piata Unirii, sau calmi, ascultand un concert in aer liber sau citind o carte pe bancile de piatra in zilele cu soare. Am fost ghid si daca nu am reusit sa transmit multe informatii istorice, sper macar ca au privit Timisoara cu alti ochi la final.

La fel o vor privi probabil si ce ce o vor vizita sambata asta...unii pentru prima data, altii poate dorind sa vada casa lor altfel decat saptamana trecuta. Fiecare cu alte impresii la final, dar toti cu un singur scop: sa (re)descopere un oras unic in Romania: Timisoara Noastra.

#TimisoaraNoastra e un proiect realizat de Cristina Putan si Oltea Zambori, prezentat de Bere Timisoreana si sustinut de Hotel Timisoara. Parteneri: MareeaLucas Super SandwichSkoda Timsoara si Pizzeria Rustica. Ghidul nostru va fi Dan Caramidariu, iar voia buna de seara vine de la Trabucuri.com.  

1 comentarii:

Sorin Grumazescu spunea...

Multumesc mult pentru cuvintele frumoase si multumesc pentru plimbarile prin Timosoara Noastra. Vrei nu vrei, cel putin mie, ai reusit sa-mi arati cateva lucruri ca ghid. :)

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?