vineri, 9 octombrie 2009

lucrarile colterm


Ei bine, pentru ca a venit, a venit toamna, s-au gandit si cei de la Colterm ca n-ar strica sa schimbe niscaiva tevi la subsolul si de jur imprejurul blocului meu.
Toate bune pana la stadiul asta de teorie. La partea de practica am de consemnat urmatoarele:

1- lucrarile vor dura cel mult 5 zile...in termeni romanesti inseamna cel putin 7, cu voia lui Dumnezeu poate doar 9.

2- apa calda si cea rece vor fi oprite aleator...ce ne spune acest fapt in urma practicii? Ne spune ca marti nu aveam decat apa rece la bucatarie. Atat. Baia fusese incapere rea si era pedepsita.

3- in urmatoarele zile am avut ori doar apa calda si baia mea s-a transformat intr-o sauna de toata frumusetea, ori apa rece, intr-o seara. Minune mare.

4- in momentul in care am sesizat problema in prima seara ("nu am decat apa rece la bucatarie", mi s-a spus "dar nu stii cum sa rezolvi cu WC-ul? umpli o oala cu apa de la bucatarie si o folosesti pe post de rezervor"). Replica nu a intarziat sa apara: "Evident ca stiu cum sa ma descurc, doar traiesc in Romania, nu Suedia. Nu am pretentii prea mari de la viata." :))

5- din cate stiu eu, astfel de lucrari au loc zi-lumina. La noi se pare ca ziua se termina mai repede decat la polul nord, zilele trecute la ora 5 nemaifiind nimeni la lucru.

6- ce merge mai bine cu munca la romani decat doza de bere? Astept cu nerabdare rezultatul final, adica oprirea apei pentru inca o perioada in urma montarii gresite a unei garnituri.

Pana la noi informatii, ma duc sa pun sticle cu apa in frigider. Poate asa am si eu apa la temperatura camerei, nu la cea de fierbere.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?