joi, 17 decembrie 2009

Il recunoaste careva pe bizonul de la Pizza Cora?

Am fost agitata, nervoasa timp de vreo 3 cat am tot asteptat mancarea care nu se lasa vazuta. Mancare pe care trebuia s-o aduca Marius, un prieten, care pot sa jur ca s-a pierdut in evenimentele care celebreaza Revolutia din '89. Intr-un final, constatand ca nu vine si pace, iar nervii pe stomacul gol nu trec, am sunat la pizzeria CORA. Nici daca dadeam peste cel mai plictisit tip de pe pamant nu dura atata preluatul comenzii.

Dupa care vine asteptarea. De 45 de minute, cum a si fost stipulat. Doamne feri sa vina mai repede ca doar e langa Unirii si eu pe circumvalatiunii. Ani lumina ne despart.

Mi se da bip. Ca orice taran adevarat dai bip, nu suni. Las ca suna clientul. Sun si nu zice nimic. Intreb cine e , zice ca e de la pizzerie. Ok, cobor acum. Bine, hai ca te astept. HAI CA TE ASTEPT?  Pe ce planeta traieste asta? Ho nene, ca n-am facut gradinita impreuna. De unde adresarea asta directa? Ma urmaresti pe strada, te simti familiar si eu ar trebui sa stiu? Nu dragule. Pentru comportamentul asta de bizon esti grav depunctat.

Si nu, nu iti las bacsis, poti sa pufai cat vrei. Si daca eu iti spun multumesc si iti urez seara faina si tu pleci repede si nu zici nimic, evident ca te voi face fazan impaiat, incult si nesimtit. Nu meriti apelative dragute. Scoala vietii, scoala vietii, dar putin respect fata de clienti nu strica.

Altceva: bonul unde e? Suntem aici in piata, pe tarla? Imi scrijelesti suma pe carton ca in epoca de gheata? Ce e asta?

Satisfactia clientului: -30.
Veci nu mai cumpar nimic de la ei.
Am zis.

6 comentarii:

Richard M. Ilie spunea...

ooo da eu nu mai cumpar de mult de la dansii. au si niste preturi de contrabanda :)) iti recomand Magic pizza, e foartee buna. Sau DopoPoco cand vrei avantaje 1+1

camytzi spunea...

eh, asta se intampla cand sunt muuuult prea laudati pentru... nimic :D

TODO spunea...

Richie,Camytzi: ar fi trebuit sa-l auziti cum vb. Ziceai ca imi face o favoare ca ma asteapta sa cobor dupa pizza. Bizon adevarat

Sorin spunea...

vad ca incepe, din ce in ce mai des, sa conteze si in Romania si altceva decat pretul :)

si cate schimbari a adus criza asta economica in retail la nivelul respectului fata de client, cine a zis ca o criza economica nu are si parte pozitiva :p

Dani spunea...

intradevar cei de la pizza Cora nu dau niciodată bon, dar niciodată. Asta e, noi suntem fraieri ca încă cumpăram de la ei!

TODO spunea...

Ionesta, la mine e prima data...si va ramane si ultima :))

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?