duminică, 24 ianuarie 2010

Laude, Laude

Ca orice viking adevarat, weekendul asta am dus batalii , motiv pentru care abia acum apuc sa scriu despre ceva. Care ceva a fost un lucru minunat, un lucru ce m-a facut sa uit de toti si toate.


Stiti scena aceea frumoasa din LoTR cand Gandalf strabate in viteza un camp calare pe un cal? Ei bine, sentimentul acela de libertate, senzatia ca nimeni nu te vede, ca poti sa fii tu fara menajamente, ca poti sa te simti bine fara sa te gandesti ca afecteaza pe cineva sau ca pari ciudat, l-am avut si eu vineri.

Da, normal, vorbesc de concertul Hobo Sapiens...mai exact de energia pe care mi-a transmis-o Ovi care domina scena din Setup. Toata lumea a spus ca un Ovi asa fericit mai rar. Emana energie si bucurie prin toti porii.

Nu m-am simtit asa bine de ceva vreme incoace. In ciuda inghesuielii din fata scenei si a fumului din jurul meu, m-am simtit in largul meu. Parca m-as fi intors in timp, in liceu, cand ne adunam o mana de oameni la profesorul de romana acasa si cantam la chitara si cu vocea melodii numai bune pentru o seara de vineri.

Am sarit, am dansat, am cantat cat m-au tinut ambii plamani si am aratat lumii o latura pe care putini o cunosc. Am putine formatii pe muzica carora ma desfasor asa, ceea ce spune destule despre concertul de vineri.

Dupa concert evident am mers la after-party (cravate adunate) in Pink Freud, unde au urmat alte dansuri, cantari si povesti.

Ovi, felicitari, multumesc si abia astept si o sesiune acustica :P.

2 comentarii:

ovi sirb spunea...

Cu cea mai mare placere, cat de curand :)

TODO spunea...

Pun la bateie, again, berea si apartamentul, cu mare placere :D.

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?