miercuri, 17 februarie 2010

Zilele trecute

Zilele trecute m-am intors la a doua mea casa.
Zilele trecute am povestit cu cineva ore intregi.
Zilele trecute mi-am cumparat ceva sa-mi aduca aminte de vacanta avuta.
Zilele trecute am stat la povesti si mancat seminte cu o prietena.
Zilele trecute am facut oameni sa rada.
Zilele trecute am aflat ca problemele se inmultesc si mai repede decat asteptam.
Zilele trecute am spus cuiva ca imi place zambetul sau.
Zilele trecute am cantat si am dansat.
Zilele trecute mi-am cumparat cana de cafea mult visata.
Zilele trecute am revenit la agitatia care imi place.
Zilele trecute m-am trezit cu un sentiment de: ce faina e viata asta :D.
Zilele trecute m-a intristat disparitia unui sufletel cu coada :(.
Zilele trecute am primit cel mai frumos sms de ceva vreme incoace.
Zilele trecute mi-am aranjat colectia de pixuri ca sa constat ca am prea multe si toate sunt functionale.
Zilele trecute cainele meu m-a facut sa rad din toata inima.
Zilele trecute am impartit cadouri.
Zilele trecute mi-am dat seama ca, uneori, am mai multe lucruri in comun cu oameni pe care ii vad o data la cativa ani.
Zilele trecute am primit cel mai surprinzator compliment.
Zilele trecute mi-am facut prieteni noi.
Zilele trecute m-am simtit mai bine decat inainte sa plec in vacanta.
Zilele urmatoare vor fi la fel de faine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?